vasárnap, augusztus 03, 2008

lindo y querido

...a mexikói csoportnak a neve, amellyel újabban kapcsolatba kerültem. Mano mutatott be Paz-nak egyik délután a farmon (igen, mert londonban city farm is van, ahol tyúkok, kacsák, disznók, libák, birkák, macskák, nyulak, csincsillák.. találhatók..), aki egy roppant kedves mexikói hölgy és virágüzletet vezet. egyik délután mentem már egyedül hozzá, hogy megmutassam a bicajom, amit aznap vettem. ő megkérdezte, hogy mivel foglalkozom, válaszoltam. említette, hogy pillangókat készítenek a karneválra, amihez szüksége volna az én segítségemre is. hm. jól van. gondoltam valamiféle kis lepkéket kell majd ruhára applikálni, jelmeznek...


igen...később részt vettem egy megbeszélésen a csoporttal. érdekes érzés volt, nem is tudtam mit keresek mexikóiak között. kiderült, hogy az egész projektet egy itt alkotó mexikói bútortervező vezeti. akkor már úgy éreztem komolyodik a dolog és szó sincs kis fityfiritty pillangókról. megbeszéltük nagyvonalakban mi az amit szeretnénk, hogyan, mikor... nagyon tetszett az ötlet, hogy nagyrésze recycled anyagokból készül. én voltam felelős a szárny narancssárgájáért, ami sainsbury's nejlonzacskókból készült. precízen kidolgozva, hogy a lehető legnagyobb felületet használjuk fel, a legegyszerűbben összeillesztve.


a megbeszélésre egy hétre elkezdtünk dolgozni. pár lelkes fiatallal két egész napot! fával, papírral, műanyaggal, fúróval, szalagfűrésszel, simával, festékkel, ollóval, ragasztóval, kalapáccsal, csavarokkal, tűzőgéppel, koszosan, festékesen, napsütötten, szorgosan, tyúkszarban...:-)


és ma reggelre meg is születtek a lepkék. a mariposa monarca-k. amelyek tipikus lepkéi mexikónak, mert csak ott élnek, és canadából vándolorlnak egy bizonyos városba.


négyet készítettünk, amelyek felvonultak velünk együtt a karneválon.


izgalmas volt felvonulónak lenni, még soha nem voltam.


de legjobban a bolíviaiak tetszettek. tele színekkel, pörgéssel, élettel és sarkantyús cipővel...



Nincsenek megjegyzések: