szombat, november 01, 2008

répa, retek, mogyoró; korán reggel ritkán rikkant a rigó

csütörtökön történt, amikor is már reggel the presets lázban mentünk miandannyian dolgozi. Marco és Mark társaságában, este megérkeztünk az "electric ballroom" nevű szórakozóhelyre, ami hétvégente 2nd hand ruhavásárokat tart, és bammm....elkezdett játszani az ausztrál duó, félelmetes hangulatot teremtve a teremben. teljesen telt ház, kezek a magasban, előttem 190es emberek ugrálnak, én meg próbálom túlugrani őket. Marco mellettem teljes exrtázisban átadja magát a zenének, Mark egy ausztrál lány társaságát élvezi...de mindenki együtt tombol, és szabadítja fel az enegriáit, szobatársaim a "pálinka" szót üvöltik ritmusra, nagy hatással van rájuk. egy varázs hívószó... másfél óra ugrálás, táncolás és tombolás után, csurom vizes ruhában és hajjal, alig vánszorgunk hazafelé.
akkor elgondolkodtam, hogy mikor is táncoltam ennyit legutóbb, nem is emlékszem. egyetlen egy parti jutott eszembe, amikor egy alkalommal Londonból jöttem haza, pár éve, s a Morrisons-ba mentünk szórakozni. akkor volt, az, hogy nem volt kis pénzem, és wow 10.000 Ft-os bankjeggyel mentem el szórakozni. heh, micsoda dolog! aztán, még a kolis vérrel a szervezetünkben, a szomszéd kisboltba vettük meg a felest, 150 Ft-ért! vagy valami hasonló összeget fizettünk, a 3 italért összesen. vicces volt.... akkor emlékszem kint állni az utcán vizesen... tánc verejtékkel a halántékunkon
de a pénteki este is egyedi volt. régi emlékekkel, amikor is, úgy jössz haza a buliból, hogy a ruhád cigi szagú. ugye, az itt nem fordulhat elő, hiszen több, mint egy éve tilos a dohányzás zárt terekben. raktárban rendezett házibuliban voltunk, ahol két zenekar lépett fel. beöltözős, halloween est volt. itt ilyenkor van a "farsang".
mi csoportosan öltöztünk be 7 emberrel. Tetris figuráknak. félelmetes volt. professzionális építőbagázs ez a kanadai; Mark iskolatársai voltak a plusz négy ember, építész tanoncok. olyan precíz kartondoboz technikát dolgoztak ki, hogy szavunk sem lehetett. szivárvány színűre festettük őket. én voltam a piros.
dobozmozgás, 7 tetris masírozik az utcákon, a járőkelők mind nevetnek, mi sem kevésbé. a hab a tortán a belülre beépített tálca, vagy titkos belső dobozka, alkohol tartalmú ital tárolására. 3ban volt, egyenként 6-8 félliteres italt befogadó kapacitással. azért volt fontos, mert ahova mentünk, ott bár is működött, és meg kellett tartanunk a kellő diszkréciót. persze 7 tetris bemasírozik egy teli terembe. mozogni senki nem tudott. mi csak forgolódtunk egy helyben toporogva, vagy csak finoman dobozmozgással ugrálva a tömegben, egy-egy zenére. de a titkos sör csúszott. az emberek imádták a jelmezeinket.
riot, river, rainbow, red, rhymes, realm, rigid, random, ruffles, roll, rocks, riot of red, root, roof, rays

3 megjegyzés:

manolai írta...

Roneo rhymes

ronyiszka írta...

i know..
and roni rocks?
:-)

ronyiszka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.