péntek, november 21, 2008

sarki fény

siettem haza, hogy még a legfrissebb élményként emlékezzek a ma estére. mindenki képzelje el magának azt a dolgot, amelyet a legszívesebben csinál, és miközben a legjobban érzi magát; ha ezt az érzést hatványozod és még hozzá képzelsz egy roppant vonzó helyet, ami az egészet a magasba emeli.... valami ilyesmi járt engem is át egy pár órára.
zene, fények, áramlás, érzelmek, rengeteg! mint, amikor aranyat töltenek beléd, és a gondolataid elvesznek az önmagad kreálta varázs világban, a fülnek orgazmus, a szemek csukva, ott vagy ahol lenni akarsz, azzal akire a legtöbbet gondolsz, és minden szárnyal, a dallamok, a ritmus, varázs és bűbáj áramolja át a tested minden porcikáját... teljesen izgatott vagy, minden érzékszerveddel.......
tiszta szépség, őszinteség és nyugalom: akárcsak Norvégia, a fjordok, a sarki fény, a tenger és Finnország...
és amikor a negatív emlékek kerülnek előtérbe...hogy merre is voltam, mit is csináltam 4 éve a szeretett országokban, milyen élményeket kellett megélni.... borsózik a hátam és tetőtől talpig kiráz a hideg, könnyezem... egy picike mennyországon gondolkodom...
és abban a pillanatban kitárul az "ég", és vízfüggöny formájában hull le a színpad előtt...
fantasztikus!
minden egyes dalhoz más-más színpadi kép tartozott, de mindig a témához megfelelő. nem sokat láttam, hiszen az idő legnagyobb részében csukva a volt a szemem, utaztam... messzire...


5 megjegyzés:

manolai írta...

Ally Pally?

ronyiszka írta...

igen

manolai írta...

oooh! you must be a new person now...

ronyiszka írta...

yes, i feel to be one...
and it's a shame you don't understand my writing, i think it gives back totally what i felt there...
that was the most intense couple of hours for me caused by music in terms of emotions...having a little trick before helped me to travel through time and places, and be there, where i wanted to be... i was excited with all my senses, and there were moments when i was shivering from top to toe and crying... amazing experience! i'd like to see them at a festival, with real stars on the sky...
you did, didn't you?

manolai írta...

yes, yes,yes!