péntek, december 12, 2008

day of the missing keys

Mark ma reggel itthon hagyta a lakatját a bicajához, úgy volt, hogy én viszem neki az én lakatomat, este, munka után, és bent találkozunk mindenkivel a városban. Mark mégis csak haza jött, vacsora után úgy volt, hogy együtt megyünk a városba..amikor azonban haza ért, észre vette, hogy bent hagyta a kulcsát és a pénztárcáját a munkahelyén. egy lakótársam beengedte a lakásba, de a szobájába nem tudott bemenni... szóval nem megyünk együtt a városba, mert neki ma este nincs travel card-ja.. oda adtam hát az én lakatom és kulcsom, hogy azzal jöjjön, vagyis bicajjal... bent találkoztunk mindekivel, kivéve Laurával, aki nem jött, mert nem volt meg a kulcsa, a bicaját is be kellett vinnie a munkahelyére. ő haza ment. otthon, az ágyán megtalálta a kulcscsomóját.. Marconak a laptopja és egyik szoba kulcsa Juan-nál van, aki később jön csak haza, hogy utána egy hostelben kössön ki. Barbara érkezett ma, és ő Marco vendége ma este. ő később akart haza jönni Julien-nel...szóval Marco nekik ígérte a bejárati ajatajának kulcsát..de Mark-nak kellett egy kulcs, hogy elsőként bicajjal haza érve be tudjon a lakásba jönni. odaadtam hát azt is neki.. végül is az nekem nem kell, sem Marconak mert Mark itt lesz mire mi haza érünk. aztán Julien nem jött Barbarával később, szóval jöttünk hárman haza: Barbara, Marco és én. volt kulcsunk.

persze, miután visszakaptam a kulcsiam, a nap utolsó eseményeként, a bejáratit beejtettem a mosógép mögé...

5 megjegyzés:

manolai írta...

cabras?

ronyiszka írta...

oh, igen, cabras!

manolai írta...

szia? hol téged?

Unknown írta...

hola! qué preguntas? donde estoy? estoy en casa de mi papesz. he bebido pálinka con ellos también y he cenado bien.
roni

manolai írta...

Boldog karacsonyt a ti también
gracias!