szerda, december 03, 2008

ma

most irnom kell..


a fonokom, csak délutan 3ra jon. most "en vagyok a fonok"... i am in charge, habár Sarita megmondta, hogy most akkor a blogomat irjam. jó...


egész éjjel fáztam. fel is ébredtem tobbszor is arra, hogy hideg van, pedig ugyan annyi takarót használtam alváshoz. alig vártam, a reggeli forró zuhanyt.... brrrr..... nem volt. nekem már nem maradt meleg víz. biztos megint elfogyott a gáz kreditunk. igyhat jéghideg vizes cica mosdás félében volt részem.


munkába jovet lila bogyókat szedtem, meglepetés gyanánt.... ;-)


és vásároltam a "rossz" boltban: a tescoban..


egy hír fogadott a munkahelyemen: "envy (our biggest costumer) has gone into administration; but do not worry"

[fizeteskeptelenné vált, es egy erre a célra szakosodott szervezet megmento mechanizmusa által megpróbálnak nemi adósságot eltorolni a számlájáról, de ehhez en nem értek, es azt sem tudom, a mi cégunket hogyan fogja ez befolyásolni a jovoben...]


ok, én nem aggódom....gondoltam...pedig dehogynem! no, nem a cég miatt.... annál sokkal fontosabb dolgok miatt..
* * * * * *
* * * * *


várom a hétvégi látogatót...

reggeli?

Nincsenek megjegyzések: