szerda, március 21, 2012

a Bokréta utcában

-Hol van a flex?
-...
-Hallod, Robi, hol van a flex?

-Ott van a kenyér alatt. Csak nem akartam az előbb mondani, mert hülyén hangzik. De tényleg ott van... :-)

..és a maradék kis kolbászka is a pénztárgép mellől került elő. a paprika ott volt, a deszkán, az egyik csavarhúzó és a másik fogó mellett. a sörösüvegek valamiféle rendszert alkottak: az üresek külön voltak. a kupakjaik már nem. azok szabadon kószálnak általában. zene is volt, és két nemtörődöm cigarettára is gyújtott, mire bekapcsoltuk a "légkonditésszagelszívót", mert az is van ám, egy három propellerű ventilátor a plafonra eszkábálva. és jöttek még a srácok, ki csak borozni és beszélgetni, ki a bicajom szerelte, ki pedig egy másikat. Merimar-on tegnap este öten is dolgoztak. én néztem, néha odébb álltam, hogy ne legyek láb alatt és a szükséges szerszámokat találtam meg a nagy "rendben". Merimar kész lett. sokkal szebb, mint valaha. Robi közben pörgött, valakinek a vásárlókkal is kellett foglalkozni..

ez a Műhely.

itt festettem le a bicajom is.

Nincsenek megjegyzések: