szombat, október 25, 2008

+ 24 gomb

ma volt másodszor, hogy "iskolát" kerültem. vagyis úgy éreztem magam, mert nem mentem dolgozni reggel. ébredés után visszafeküdtem, mert nem aludtam jól az éjjel: mindig felébredtem, folyton abban bíztam, hogy egy másik reggelre ébredek...de nem úgy lett... fáradt voltam, éhes és kimerült. pihenésre volt szükségem. visszaaludtam. később keltem, és találtam egy vendéget a házban, a mostanra állandósult egyen kívül. sokan vagyunk. szeretem. ez a fiú a Marco lakótársam barátja, pilóta. a ryanair-nek dolgozik, majd csak a jövő hónapban lesz belőle igazi boeing pilóta... nem volt dolga, nekem sem, így elvittem bicajozni. én voltam a kapitány. a biciklis idegenvezető, először Londonban. a tower bridge-nél kezdtük, aztán a temze mentén haladtunk, apály volt; úgyhogy úgy döntöttem elviszem a gomb-forrás-hoz. nosztalgikusan gombokat gyűjtöttem, ő segített és fürkészve nézte, hogy valóban mennyi kincs van a temzében...

Nincsenek megjegyzések: