kedd, január 06, 2009

variációk..

ma este futni mentem. mikor haza érkeztem meglepődve tapasztaltam, hogy annak ellenére, hogy a gázt feltöltöttük mégsincs gázunk. a gázórának az eleme merült valahogy le. top up gázunk van, annyit használunk, amennyi pénzt feltöltünk... szóval se fűtés, se főzés és se zuhany nincsen! ami egy futás után megizzadva, télen nem a legjobb hír... úgydöntöttünk Marcoval, hogy az uszodába megyünk tusolni. én boldogan fizettem volna ki a tbb mint 4 Ł-ot egy forró zuhanyért. ellenben mikor odaértünk, már csak 15 perc volt vissza zárásig, így bemehettünk fizetés nélkül! szerencsések voltunk.
*
ennél a gázhiányos tusolásnál már csak az az este volt jobb, amikor még a Batyin laktunk és egy hónapja már nem volt gázunk. akkor nyár volt, a jéghideg vízet meg lehetett szokni... de ha már esik a meleg eső, akkor inkább álltunk alá a csatornának fehérneműben az akkori házunk udvarán. és ott ejtettük meg napi tisztálkodásunkat Hugival, persze tusfürdőt is vittünk le magunkkal és nézőközönség is akadt...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyatádon és környékén ma reggelre nem volt melegvíz és a radiátorok is csak langyosak voltak.Ez több ezer embert érintett.Miután most csak honi gázt tudunk használni,őket egy olyan gázellátó rendszerre kötötték,ami kisebb teljesítményű,csak a rendszert/gépeket kellett volna átállítani,amit nem tettek.Több gyár nem működik."nagy a gáz"

ronyiszka írta...

nálunk még ma sincs...begyújtottam kb 13 gyertyát a szobámban h fűtsön... ahogy kinéz ma sem tusolok...
de azt nem tudtam h otthon is vannak otthonok ahol nincs fűtés, azt hittem csak szerbiában (a hírekben az volt)